Konferencja Marketing i Technologia 2015

27 listopada 2015 r. odbędzie się w Poznaniu 4 edycja konferencji Marketing i Technologia.

Marketing i Technologia to cykl bezpłatnych konferencji, skierowanych do osób na co dzień odpowiadających za marketing i komunikację marek, pasjonatów nowoczesnych technologii, obserwatorów zmieniających się trendów i innowatorów. Podczas konferencji uczestnicy dowiadują się, jak tradycyjny marketing możemy wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowoczesne technologie, a co najważniejsze – jak na tym zyskują konsumenci i marki.

Tematem przewodnim tegorocznej edycji konferencji Marketing i Technologia będzie komunikacja – za pomocą technologii, tak aby skutecznie nawiązać relacje z klientem.

 

MiT4_grafika_do_artykuu

 

Poprzednie edycje cieszyły się dużą popularnością i zawsze gormadziły wielu miłośników marketingu i nowoczesnych technologii.

Corocznie w czasie konferencji odbywają się ciekawe wystąpienia znanych i cenionych osób – praktyków w dziedzinie marketingu i technologii. Wśród tegorocznych prelegentów znajdą się między innymi: Roman Łoziński – Ars Thanea, Karolina Liberka – Marketing w praktyce, czy też Hubert Tworkowski – Sotrender.

Konferencja Marketing i Technologia 2015 będzie miała nieco zmienioną formułę, z tego względu, że poza wystąpieniami prelegentów odbędzie się również Business Speed Dating. Dzięki temu uczestnicy będą mieli możliwość aby zaprezentować się innym działającym w branży osobom. Rozmowy będą odbywały się w parach. Na rozmowę przy jednym stoliku przewidziane będą tylko 2 minuty – po 1 minucie na osobę. W tak krótkim czasie każdy z uczestników będzie musiał przedstawić rozmówcy swój pomysł na biznes. Po upływie dwóch minut każdy przechodzi do innej osoby, której także prezentuje swoją ofertę i przekonuje do siebie kolejnego rozmówcę. Business Speed Dating to okazja do zdobycia nowych, wartościowych kontaktów czy też nawiązania współpracy. W tej części konferencji udział będzie mogła wziąć jedynie ograniczona liczba osób.

 

Organizatorem wydarzenia jest Collegium Da Vinci oraz SpeedUp Venture Capital Group.

Udział w konferencji jest bezpłatny, wymagana jest jednak wcześniejsza rejestracja.

 

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są pod adresem: http://www.cdv.pl/marketing-i-technologia-2015.html