Co łączy podróżnika, który samotnie przemierzył rowerem Afrykę z aplikacją mobilną i dlaczego poznaniacy potrafią oszczędzać – kampania promocyjna Startup Poznań

W październiku wystartowała najnowsza kampania promocyjna w ramach miejskiego projektu Startup Poznań. Na przystankach komunikacji miejskiej w Poznaniu oraz w budynkach użyteczności publicznej prezentowane są plakaty, przedstawiające wybrane poznańskie startupy. Celem kampanii jest przybliżenie mieszkańcom miasta rozwiązań technologicznych, które mogą ułatwić i uprzyjemnić codzienne życie i pracę w Poznaniu.


W kampanii przedstawione zostały firmy takie jak Glip – producent ekranów multimedialnych, Qpony.pl – aplikacja mobilna z kuponami zniżkowymi, Legimi – aplikacja do e-booków w systemie abonamentowym oraz jakdojade – planer podróży komunikacją miejską.

aa



Poznań to miasto ludzi z pasją i zapałem do pracy. Energia do działania znajduje upust w realizacji marzeń i  pomysłów biznesowych. Najnowsza kampania promocyjna Miasta Poznania, pokazuje mieszkańcom poznańskie startupy, zestawiając je z osiągnięciami najbardziej znanych mieszkańców miasta, takich jak pisarz i podróżnik Arkady Fiedler, twórca poznańskich neonów Piotr Heinze, założyciel banków i spółdzielni Piotr Wawrzyniak czy podróżnik Kazimierz Nowak.


startup5


Więcej: startup.poznan.pl