Studenci UAM w czołówce konkursu Google Online Marketing Challenge (GOMC)

Zespół studentów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu znalazł się wśród 30 najlepszych na świecie i jednocześnie w gronie Top 15 Europy tegorocznej edycji konkursu Google Online Marketing Challenge (GOMC).

 

1

 

Sklasyfikowani jako najlepszy polski zespół, studenci UAM pokonali ponad 1660 drużyn z całego świata i zdobyli tytuł: AdWords Business Semi-Finalist (CID: 1828073032). Pod opieką naukową dr. Wojciecha Czarta z Wydziału Fizyki UAM przeprowadzili kampanię promocyjną dla internetowego sklepu modelarskiego Fun & Fly.

Kolejny zespół UAM startujący w GOMC w ramach prowadzonych przez dr. Czarta zajęć z marketingu internetowego dla studentów wymiany międzynarodowej (AMU-PIE) został sklasyfikowany w rankingu GOMC jako „Strong” w kolejnej kategorii po finalistach i półfinalistach.

GOMC jest jednym z największych międzynarodowych konkursów marketingu internetowego, w którym co roku biorą udział tysiące zespołów studenckich z całego świata. Uczestnicy konkursu mają za zadanie przygotować i przeprowadzić trzytygodniową kampanię promocyjną dla wybranej firmy. Konkurs wymaga od uczestników znajomości marketingu internetowego, metod optymalizacji oraz zarządzania strategicznego. Zaletą konkursu jest umożliwienie studentom zdobycia doświadczenia pracy w rzeczywistej przestrzeni rynkowej jeszcze w murach uczelni.

https://www.google.com/onlinechallenge/