Omni3d stworzyło modele 3D do showroomu poznańskich marek na lotnisku Ławica

Pierścionek z brylantem, znany na całym świecie krem czy smartfon w technice druku 3D. Do tego prezentacja firm w trzech językach. I hasło: „Witaj w mieście możliwości, nowoczesnych idei i sukcesu”. To znak, że na lotnisku Ławica rusza Showroom Konsorcjum Marki Poznań. Modele 3D na potrzeby kampanii stworzył poznański startup – firma Omni3D. 

DSC_0868


W 2011 roku Miasto Poznań zaprosiło do procesu współtworzenia swojego wizerunku największe i najsilniejsze brandy funkcjonujące na terenie Metropolii Poznań. Tak powstało Konsorcjum Marki Poznań – unikalny i wyjątkowy w skali kraju projekt, który stanowi dziś platformę współpracy pomiędzy Miastem Poznań i ważnymi dla wizerunku stolicy Wielkopolski instytucjami życia gospodarczego, społecznego, kulturalnego i naukowego.

DSC_0876


Obecnie Konsorcjum Marki Poznań tworzy 46 firm, reprezentujących różne branże m.in. IT, usługi, sport, modę czy finanse. Przez ostatnie trzy lata w ramach współpracy miasta z markami udało się przygotować interesujące projekty skoncentrowane m.in. na promowaniu dóbr regionalnych, wspieraniu środowiska akademickiego czy udziale w akcjach charytatywnych. Showroom poznańskich marek, który z początkiem listopada został otwarty w hali przylotów na lotnisku Ławica, to dowód, że współpraca miasta z firmami to projekt dalece wykraczający poza tradycyjne formy promocji marketingu terytorialnego.

DSC_0881


Czym jest Showroom? 

To prezentacja firm zrzeszonych w Konsorcjum Marki Poznań przez pryzmat ich produktów i usług, która dzięki zastosowanym narzędziom ma nowoczesną i oryginalną formę. Wszystkie modele np. pierścionek z brylantem, fragment linii produkcyjnej czy koszyk z zakupami zostały wykonane w technice druku 3D. Obok znajdują się monitory, na których pojawiają się najważniejsze informacje o firmach w trzech językach: polskim, angielskim i niemieckim. Wystawa stanęła w hali przylotów na lotnisku Ławica. –Wybór miejsca nie był przypadkowy. Inaugurując Showroom, chcieliśmy z komunikatem o mieście, firmach, które mają tutaj swoje siedziby i ludziach, którzy je współtworzą, dotrzeć do turystów indywidualnych i biznesowych oraz do profesjonalistów tłumaczy Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta. – Ideą Showroomu jest prezentacja biznesowego kodu DNA Poznania poprzez marki, które są związane z miastem i które w swoich działaniach wykorzystują ścisły związek swojego know-how z poznańską tradycją skuteczności – dodaje.

DSC_7332


W sumie Showroom Konsorcjum Marki Poznań tworzy obecnie 17 firm tj.: Alba Thyment, Allegro, Apart, Aquanet, Arjohuntleigh, Bridgestone, Centra, Ciber, Enea, INEA, Internetowy Kantor, NIVEA, Port Lotniczy Poznań – Ławica, SGB Bank, Solaris, VW Samochody Użytkowe i Żabka, ale w 2015 roku do projektu włączą się kolejne marki. – Firma Allegro chętnie przystąpiła do projektu „Showroom” na Lotnisku Ławica. Widzimy w tym projekcie potencjał promocyjny zarówno dla miasta, jak i dla uczestniczących w nim marek. Od zawsze sprzyjamy wszelkim działaniom, które pokazują, że Poznań to miasto nowoczesne i zarazem dumne ze swojej tradycji, a także gościnne i otwarte na nowe wyzwania. Takim przedsięwzięciem jest właśnie Showroom. Projekt ten, łącząc w sobie kreację, informację i technologię, profesjonalnie kreśli nowoczesny obraz stolicy Wielkopolski – mówi Paweł Klimiuk, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i PR Allegro.

www.marki.poznan.pl

Dowiedz się więcej o Omni3D