Miasto Poznań miejscem atrakcyjnym dla biznesu

sb


 

Poznań, obok Warszawy i Wrocławia, został wyróżniony certyfikatem Business Superbrands zdobywając tytuł w kategorii Miejsca atrakcyjne dla biznesu.

Superbrands to jedno z najszerzej zakrojonych badań siły i wizerunku marki w Polsce. W tym roku w proces oceny zaangażowanych było ponad 15 tysięcy polskich konsumentów oraz 65 ekspertów branżowych.

Organizacja Superbrands od 20 lat na całym świecie, a od 10 w Polsce wyłania ścisłą elitę wśród marek funkcjonujących na rynku. Na potrzeby projektu, Superbrands po raz kolejny we współpracy z ARC Rynek i Opinia zrealizowało jedno z większych konsumenckich badań siły i wizerunku marki. Badanie zostało przeprowadzone na próbie przekraczającej 15 tysięcy konsumentów i uwzględniało ponad 2400 marek konsumenckich w 110 kategoriach produktów i usług. W badaniu mierzono wspomaganą znajomość marki oraz skłonność do jej polecenia. Ostatecznie o przyznaniu statuetek Superbrands zdecydowała tzw. Rada Marek, oceniając m.in ich wizerunkową siłę. W jej skład wchodzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR.

http://superbrands.pl/