Brella

Logo_Brella

Brella to zespół zdalnych asystentek oraz prywatny concierge, które kontaktując się telefonicznie lub e-mail’owo pomagają swoim klientom w realizacji codziennych obowiązków nie tylko służbowych ale także prywatnych. Unikalne połączenie sekretarki, asystentki zarządu i concierge (w tym travel i vip) sprawia, że klienci oszczędzają kilkanaście godzin tygodniowo na realizację tego co naprawdę ważne.

Do dyspozycji top i middle managementu oddaje pakiet innowacyjnych i ekskluzywnych usług wirtualnej asysty. Dotąd luksus posiadania osobistej asystentki był zarezerwowany dla wybranych. Rozwój nowych technologii umożliwił szerszą dostępność rozwiązań, które do niedawna były przywilejem najbogatszych. Brella opracowała unikalną paletę usług zdalnej asysty w szerokim spektrum działań – sześć wyjątkowych programów, zapewniających wsparcie w biznesie, administracji, IT, kreacji oraz prywatne usługi concierge. Wśród nich występuje pakiet “Maestro”, który umożliwia korzystanie z przywilejów we wszystkich sferach działania.

Co ważne, wszystkie programy dają możliwość korzystania z usług bez ograniczenia ilości zadań. Poza ofertą dla klientów indywidualnych Brella proponuje usługi dla korporacji. Wirtualna asystentka dla najlepszych pracowników to nowy, bardzo skuteczny sposób nagradzania swoich top telentów.

Siłą Brelli jest dynamiczny i doświadczony zespół . Wirtualne asystentki Brelli rekrutują się z branży hotelarskiej i bankowej. Każda z nich ma za sobą kilkuletnie doświadczenie w obsłudze segmentu najbardziej wymagającego klienta. Zespół Brelli jest gruntownie przeszkolony i przygotowany do reprezentowania interesów klienta w każdej sytuacji. Profesjonalizm, dyskrecja i klasa to minimum wymagań wobec asystentek Brelli.

Usługa wirtualnej asysty jest w naszym kraju jeszcze nowatorska. Dużą popularnością cieszy się już w USA i krajach najbardziej rozwiniętych biznesowo, gdzie managerowie mają wysoką świadomość wartości swojej pracy i czasu. Tam, gdzie efektywność pracy jest priorytetem, a czas to pieniądz, zdalne wsparcie doświadczonej asystentki jest nie do przecenienia. Zadaniem wirtualnych asystentek Brella jest przejęcie na siebie czasochłonnych i monotonnych zadań. Ich klienci odzyskują cenny czas na to, co dla nich najważniejsze. Średnio klient Brelli oszczędza tygodniowo kilkanaście godzin czasu, który może poświęcić na rozwój, realizację pasji lub czas z rodziną.

Banner_Brella

http://brella.pl/