Attensee

Attensee pozwala na ocenę efektywności layout’ów pod względem kierowania uwagi użytkowników na właściwe elementy strony internetowej. Dzięki innowacyjnemu sposobowi rejestrowania zachowania respondentów przy zetknięciu z obrazem witryny, możliwy jest wybór najlepszego wariantu danego projektu bez ryzyka spadku konwersji.

graficzka4


Przetestuj wariacje designu i zminimalizuj liczbę niewiadomych

Osiągniecie istotności statystycznej w przypadku testów A/B i MVT zajmuje dużo czasu, który jest zależny od ruchu na stronie. Przetestuj warianty uprzednio z Attensee i wybierz ten, który najlepiej wykorzystuje ograniczoną uwagę użytkowników – szybko i bez ryzyka zmarnowania cennego trafficu.

 driveattention


Skieruj uwagę użytkowników na elementy, które konwertują

Zwiększ konwersję strony poprzez uporządkowanie designu i sprawienie, że Twoja oferta będzie zauważana i zapamietywana na pierwszy rzut oka.

 comparison


Bądź mądrzejszym specjalistą optymalizacji konwersji

Połącz dane behawioralne na temat dystrybucji uwagi użytkowników z deklaratywnymi dodając do testów ankiety i zrozum jaki wpływ na zachowanie użytkowników ma design Twojej strony.

Attensee.com