Zoolo

LOGOTYP_GREEN


Zoolo to pierwszy w Polsce integrator branży zoologicznej. Wszystko dla zwierzaków w jednym miejscu w sieci. Stworzyliśmy platformę, dzięki której, możliwe stanie się połączenie biznesu z właścicielami zwierząt. Chcielibyśmy również, aby za pośrednictwem naszej platformy, młode firmy, osoby, działające w tej branży miały szansę na zaistnenie i rozwinięcie swojego biznesu i wypromowanie swoich produktów w Polsce i na świecie. Trzymamy się 3 haseł: odkrywaj, handluj i pomagaj, które idealnie odzwierciedlają tą branżę.

Nasze rozwiązania są przeznaczone dla wszystkich właścicieli zwierzaków. Przygotowaliśmy również ofertę dla biznesu oraz dla instytucji charytatywnych.

Poniżej, krótka charakterystyka serwisu:
ZOOLObiznes – baza/katalog dla firm, hodowców, treserów i wszystkich innych osób świadczących usługi związane ze zwierzętami domowymi. ZOOLObiznes umożliwia dodanie wpisu na mapie, opisanie zakresu swoich usług, wstawienie galerii, informacji o produkowanych towarach, prowadzenie bloga oraz wstawianie wydarzeń związanych z Twoją firmą. Dla TOZ i schronisk mamy dodatkowo opcję wystawiania informacji o swoich zwierzakach. Posiadając konto na ZOOLO można zdefiniować wpis w katalogu firm w maksymalnie 3 kategoriach np: jako producent, treser, hodowca lub hotel dla zwierząt.  Wpisy w zoolobiznesie oraz własna strona są całkowicie darmowe – na zawsze.
ZOOLOpedia – ciągle rozwijana baza informacji na temat gatunków zwierząt (obecnie mamy ok 1300 wpisów), wraz z opisami warunków hodowli i galeriami. Baza jest powiązana z bazą ZOOLObiznes w taki sposób, że np przeszukując informacje o owczarkach niemieckim mamy od razu kontekstowo informacje na temat hodowli, treserów czy właścicieli owczarków w najbliższej okolicy.
ZOOLOmarket – ideą tego modułu jest umożliwienie wystawiania przedmiotów związanych z zoologią na sprzedaż. Opcja ta jest dostępna zarówno dla osób prywatnych (podobnie jak na allegro) jak i dla sklepów, które mogą wystawiać cały swój asortyment w pasażu handlowym. Użytkownicy mogą dokonywać zakupów od różnych sprzedawców za pomocą jednego koszyka. Zaletą jest to, że nie pobieramy żadnych prowizji od sprzedaży.

 
http://www.zoolo.pl/